fredag den 2. februar 2024

Utålmodig / Impatient

Hver eneste aften denne uge har jeg strikket på min vest. Den vokser så fint! 
Jeg strikker den længere end i opskriften, så der er lige et stykke endnu inden jeg skal lukke af til ærmegab. 
Forhåbentlig bliver der meget tid til at strikke i weekenden. Den må gerne snart blive færdig!

Every single evening this week, I have been knitting on my vest. It's growing so nicely!
I'm making it longer than the pattern, so there is a bit left before I'll start casting off for the armholes. 
Hopefully, there will be plenty of knitting time this weekend! I want it done soon!

2 kommentarer:

  1. Er det tredje gang, du strikket den? Jeg er i hvert fald glad for min 😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er kun anden gang. Jeg kan godt huske hvor fin din blev og hvor hurtig den faktisk var at strikke!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails