tirsdag den 20. februar 2024

Jeg hader møl / I hate moths

Jeg synes ikke jeg har problem med møl, men ind imellem støder jeg på garn som nogen har gnasket i. Som det her tykke strømpegarn som skal blive til hurtige strømper. 
Jeg hader de ækle små kræ som faktisk er kræsne og helst æder luksusgarn. Da jeg boede i lejlighed havde jeg på et tidspunkt alt mit garn gennem min meget lille fryser på grund af møl. 
Hvorfor æder de ikke bare det billige garn så jeg bare kan smide det ud?

I do not think I have a problem with moths, but every now and then I come across yarn that someone chewed on. Like this thick sock yarn that will become fast socks. 
I do hate the horrible small pesky creatures who actually are quite picky, only eating luxury yarn. When I lived in my apartment, there was a time when all my yarn went into my very small freezer due to moth. 
Why couldn't they just eat the cheap yarn so I could just throw it away?

7 kommentarer:

  1. Jeg melder mig meget gerne ind i klubben af hadere.

    SvarSlet
  2. Dyret-der-ikke-må-nævnes -- åh jeg hader det også! Ind i mellem (som i hvert 5. år cirka) har jeg en sand invasion, gad vide, hvor de kommer fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. PS. mit garn ryger i bageovnen ;)

      Slet
    2. I min gamle lejlighed var der flere møl. Kælderen var ret forfærdelig! Mit indtryk var dog at de nogle gange bare nemmere kom ind udefra. Det værste med møl er at de bedst kan lide luksusgarn.....

      Slet
  3. efter jeg har lagt laubær blade mellem al mit garn har jeg ikke problemer med møl

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var dog en vildt god ide! Tak for det!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails