fredag den 16. februar 2024

Disneyland!

Denne her vinterferie er intens! Efter besøg søndag tog jeg mandag toget til Aarhus for at hente en 7-årig som var den næste på listen over børn som skal i Disneyland. 
Jeg kan godt lide at køre tog (når ikke det er toget fra Stockholm som er forsinket). Jeg troede jeg skulle arbejde en smule, men min arbejdscomputer var helt og aldeles død så jeg var tvunget til at strikke......

This vacation is intense! After the visit on Sunday, I took the train to Aarhus on Monday to pick up a 7 year old, who was next on my list of children coming to Disneyland. 
I do like train rides (if it's not the train from Stockholm being very late). I planned to work a bit on the train, but my work computer was totally dead, which forced me to knit......
Barnet var meget glad og spændt og stod klar tirsdag morgen i mørket mens vi ventede på taxaen. Han havde glædet sig i flere måneder!!!! Så der var mange sommerfugle i maven!

The child was really happy and excited and was ready on Tuesday morning in the dark, waiting for the taxi. He had been looking forward to this in months!!!!! So he really was very excited!
Alle ture til Disneyland har været forskellige, og denne her var også anderledes. Jeg synes jo de skal prøve hvad de gerne vil (altså hvis det er noget jeg tør prøve!), og der skal være tid til at kigge på ting. 
Denne gang blev helt anderledes. Han ELSKER at tegne, så for første gang nogensinde var jeg med på tegneskole i Disneyland! Det er meget basic - papir og blyant, og så lærer man at tegne en Disney figur. Faktisk ret fint. Vi var der FIRE gange og han elskede det! 

All my trips to Disneyland have been different, and so was this one. I do think they only need to do what they want to do (you know, if it's something I dare trying!) and we need time to just look at stuff. 
This time was totally different. He LOVES drawing, so for the first time ever, I joined the drawing school in Disneyland! It's pretty basic - paper and pencil, and then you learn how to draw a Disney character. Really nice, actually. We went FOUR times and he loved it! 
Jeg fik også strikket. Jeg spiser hurtigt, ham her spiser langsomt, så det var fint med et strikketøj så han havde god tid! 
Nå ja - og så var der også ting jeg tvang ham til. At se paraden, f.eks. Og at få taget billeder med Disney figurer. Ørerne kunne jeg IKKE tvinge ham til. Ikke tale om! Hans argument var at der var mange uden ører, og det var jo rigtigt nok. 
Alt i alt en virkelig dejlig tur! I skal nok få flere billeder. 

I also got to knit. I am a fast eater, and this guy is slow, so a project came in very handy to leave him time as well! 
Oh well - and then there were the things I forced him to do. Watching the parade, for instance. And get a photo with Disney characters. I could NOT force him to wear ears, though. No way! His point was that there were many people without ears, which was true. 
So all in all a really nice trip! You will get more photos. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at du tager alle børn fra din familie med til Disneyland - godt du også er noget af en barnlig sjæl! Det er helt sikkert noget, de aldrig glemmer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, jeg synes jo bare det er så sjovt! Betingelsen er at de kan rejse uden forældre, for det er altså også hyggeligt bare at have en af gangen med.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails