søndag den 28. juli 2024

Lillebitte / Teeny tiny





Da jeg var på ferie med Frikkerne, fandt jeg denne her i en boghandel (de havde også alt muligt andet. Lille by!) og købte en til mig og en til min søster. 
En lillebitte glaskugle med en lille smule jord og nogle forsvindende små frø fra en kaktus. Da jeg kom hjem såede jeg dem. Uden de store forhåbninger om at der skulle komme noget ud af det. 

When I was on vacation with the Frikke-family, I found this in a book store (and anything else store. Small city!) and bought one for me and one for my sister. 
A teeny tiny glass bowl with a tiny amount of dirt and some microscopic seeds from a cactus. When I got home, I planted them. Without hoping that it would ever become anything. 
Men se nu der! En lillebitte spire! Tapen skal væk fra hullet når den har været der en uge. Jeg ved ikke hvor længe den har været der - jeg opdagede den i dag! 
Det er spændende om den bliver til noget!

But now look at this! A teeny tiny sprout! The tape is going off the hole when the sprout is one week. I don't know how long it's been there - I just saw it today!
So exciting! Will it survive and grow?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails