tirsdag den 30. juli 2024

Offwhite

Jeg strikker alt hvad jeg kan på rejerne! Strømperne bliver virkelig fine, og jeg håbede lidt at jeg havde nok af det offwhite garn. Specielt nu når jeg lige præcis ikke nåede ind i garnbutikken i Malmö. 
Det der er tilbage er det øverste bundt. Slet ikke nok!
Heldigvis fandt jeg noget mere da jeg virkelig kiggede grundigt på mit strømpegarn. Altså - hvor heldig kan man være?
Jeg elsker mine kasser med strømpegarn.......

I'm knitting all I can on the shrimps! The socks look really beautiful, and I did hope that I would have enough of the offwhite yarn. Especially since I did not get to the Malmö yarn shop in time. 
What I had left is the top skein. Not at all enough!
But fortunately I found some more when I looked more thoroughly in my sock yarn stash. You know - that was really lucky!
I do love my sock yarn boxes so much......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails