tirsdag den 9. juli 2024

Lang tur / Long drive

Da den første uge af ferien var gået, gik turen nordpå. Temmelig langt nordpå, faktisk. 9 timers kørsel op til Maine som ligger et par stater oppe. Vi kørte lige forbi New York City. Det var et flot syn med alle højhusene!

After the first week of my vacation, we went North. Quite far North, actually. A 9 hour drive up to Maine, which is a few states up. We drove past New York City. The sight with all the tall buildings was impressive!
Det var rigtig god tid til at strikke. Heldigvis! Min top fik halsen lavet om TRE gange indtil jeg fandt ud af hvor jeg skulle begynde på halsen så hulmønsteret blev symmetrisk. Hold op, hvor jeg ikke gad mere til sidst! 
Men takket v
ære bilturen lykkedes det. Alt er symmetrisk og jeg er glad. 

I had plenty of time for knitting. Fortunately! I had to re-do the neck on my top THREE times until I found out where to start the neck to make the lace pattern symmetrical. I was really fed up with it!
But thanks to the car ride, I succeeded. Everything is symmetrical and I am happy. 
Faktisk er jeg begyndt lidt på ryggen. Den bliver bare så fin, selv om det er nogle meget farverige farver! Glæder mig til at bruge den, selv om jeg ikke er sikker på at den bliver færdig på ferien. 

I've actually started the back! The top is turning out really pretty, although the colors are very bold! I'm looking forward to using it, but I'm not sure it will get done on this trip. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails