lørdag den 20. juli 2024

Weekend!

Det er weekend! Og selv om det er sommerferie så der er flere vagter fordi mange er væk, så har jeg fri lige denne her weekend. Jeg har virkelig glædet mig!
Der er tid til at spise morgenmad udenfor, og ordne sådan det løse. For eksempel skal jeg have fundet rejefarvet garn i dag........
Blomsterne på billedet stod udenfor svømmehallen, for der var jeg i morges. Det er sjældent jeg rigtig gider, men jeg bliver altid glad når jeg har svømmet. 
Har I planer for weekenden? Hvad skal I strikke?

It's the weekend! And although it's vacation time mening more people off from work and more on-call weekends, I'm totally off from work this weekend! I have been looking forward to this!
There will be time to eat breakfast outside and fix some stuff. For instance I have to find shrimp-colored yarn today.....
The flowers on the picture were outside the public swimming pool where I went this morning. I rarely feel like doing it, but I'm always happy I did swim afterwards. 
Do you have plans for the weekend? What are you planning to knit?

2 kommentarer:

  1. Jeg blev færdig med "Afslutninger" i formiddag. Stor tak for den anbefaling! Nu er hækken klippet og kaffe og strikketøj kørt i stilling....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, velbekomme! Den var god! Det lyder herligt med kaffe og strikketøj!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails