mandag den 25. maj 2009

Bonita knit and sew

Udefra ser den meget beskeden ud... Jeg lod mig narre! Kom indenfor og så den lille hyggelige butik med en hel del garn - bestemt dejlig butik! Men så spurgte jeg efter "To-fut-sies" (anti-sure-tæer-garn) og fandt ud af, at der var et lige så stort baglokale + et par andre, mindre rum.
De havde strømpegarn, bomuld, uld, mohair, you name it!
Der var også usandsynligt mange strikkebøger til salg - endda fordelt efter emne. Både sofaer med sofabord og et rundt bord med stole - god plads til at sidde og strikke. Mange arrangementer, havde jeg indtryk af, så skulle du komme forbi, kunne det jo være, at der skete noget spændende?
Ud over de 2 nøgler to-fut-sies (det tredje fik jeg som gave af Carol), købte jeg et nøgle strømpegarn med lidt glimmer. Meget festligt, og lidt indisk udseende, synes jeg.
Tofutsien får vist ret hurtigt ihvertfald 6 ben at gå på, for niecens brødre ville da også gerne have sådan nogle smarte strømper! Så nu skal der strikkes blå str. 39-40, lilla str. 32 og et par blå/lilla i str. 28. For jeg vil altså gerne beholde et nøgle selv!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails