lørdag den 2. maj 2009

Der gik et krydsnøgleapparat op for mig....

Okay. Helt ærligt! Hvem er tosset nok til at slæbe 2 kg garn med s-toget lørdag morgen (Øhm, med metro, s-tog, andet s-tog og lokalbane....), vikle sig rundtosset i et par timer og derefter tage hele turen hjem igen? Du får 3 gæt.....
Ovenstående billede viser garnet før det blev proppet i pose og slæbt hele Nordsjælland rundt.
Dette viser så de ca. 2 kg garn efter en tur i Johanne´s krydsnøgleapparat. Fed fidus med sådan et! Udnyttede det groft, at jeg måtte låne det, og slæææææbte garn med. Forhåbentlig er mit behov for eget krydsnøgleapparat dermed udskudt ½-1 år. (Eller også er jeg blevet fuldstændig afhængig!)
Det var totalt for lækkert for mig bymenneske at sidde i mange (6) timer på en terrasse, drikke kaffe, spise frugt og kager, lidt frokost og iøvrigt dels arbejde ihærdigt på at få "krydsnøgleapparatarm" (det tog godt nok et par timer at vinde alt det garn op!), dels strikke, dels kigge strikkebøger og iøvrigt blive pænt pink på armene (det sved lidt til sidst!) Aaaahhh, for en dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails