onsdag den 20. maj 2009

Bonita

I gaar fik jeg set Bonita knit and sew. Meget, meget hyggelig butik, der var temmelig meget stoerre indeni end udenpaa! Igen rigtig soede mennesker, og laekkert, laekkert garn. Lidt billigere end Two Sisters, men paa den anden side holdt jeg mig paa maatten denne garn, og koebte kun det planlagte! 2 noegler Too-fut-sies og et noegle stroempegarn med glimmer. Niecen bliver glad, for hun var godt nok hooked paa ideen om stroemper, der skulle modvirke sure taeer! Hun skal nok faa et par (og det er altsaa ikke, fordi hun ellers har exceptionelt sure taeer, hun var bare meget fascineret).
Det var lidt besvaerligt at komme derud - 2 sporvogne og 1 bus (der kun koerer 1 gang i timen), men besvaeret vaerd. Er saamaend naesten ked af, at jeg ikke havde mere tid end de 45 min til bussen koerte hjem igen! Og at jeg ikke vidste, at de i loerdags havde spinde-dag, og i aften har Anne Schaefer-aften (meget, meget laekkert, meget, meget dyrt garn = meget, meget uheldig oekonomisk kombination!). Men glaeder mig til strikke-cafe i eftermiddag og spinde-klasse i aften.
Og glaeder mig til at komme hjem og kunne saette billeder paa!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails