torsdag den 7. maj 2009

Startitis....

En meget mærkelig lidelse, der optræder i anfald. Når man er udenfor anfald, kan det være uendelig vanskeligt at finde på et nyt projekt at strikke, og man kan opleve at starte på noget, der ender sine dage i et skab. Ufærdigt og upåagtet.
Men når det så kommer over én! Oh ve, oh skræk!
Kl. er 10.15 og jeg er allerede startet på 2 nye projekter i dag! Linningen til en nederdel, jeg skal strikke på kongres, og så en lille bamsetrøje (jeg skal nemlig strikke bamsetøj til Johannesskolens julemarked, min. 10 stk.) i noget - hmm.. tjah.. - sådan noget "strikket-fra-midten-ud" med en slidsåbning øverst. I resterne af slipsegarnet.
Er kommet i tanker om, at min øve-baby-surprice-jacket nok bliver en Build-a-Bear-surprice-jacket, inden jeg skal have strikket en adult-surprice-jacket til efteråret!
Udover at få alt for mange idéer, skal jeg cykle til Dragør. Fra Frederiksberg. Tørvejr, tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails