tirsdag den 17. august 2010

At pakke til Legoland

I morgen skal jeg i Legoland! For første gang i 14 år, og jeg glæder mig rigtig, rigtig meget....
Det gør mine 2 rejse-kammerater også. De var i Legoland sidste år - flere gange i løbet af en uge - og har planlagt hvad de skal prøve..... Jeg har fået besked på at medbringe badetøj. (Basta!)
Derudover tror jeg nok også, jeg skal have et lille strikketøj med. Mon ikke jeg kan nå at strikke ihvertfald 1 strømpe mens de prøver alle de vilde ting, som de godt ved, jeg ikke tør prøve? Jeg tror det næsten....
I dag har det iøvrigt været perfekt ferievejr. Øsende, pøsende regnvejr! Perfekt til Dr. Who og strikketøj.
Resultat? En øm højre arm, vokseværk af augustprojektet og en endnu større forventning til Legoland i morgen.....
(Jeg elsker min ferie i år!)

2 kommentarer:

  1. Var der i lørdags og det er en oplevelse, men du kan roligt medbringe strikketøj, jeg nåede ihvertfald et halvt halstørklæde, men der var også ret lange køer og det undgår I nok i morgen. Ønsker jer en god tur, helst uden regnvejr.

    SvarSlet
  2. Oh My God, så håber jeg da næsten, I fandt på noget andet at lave i dag! Billund har været begavet med det vildeste regnvejr i dag, hvor mange fabrikker lukkede, fordi der stod vand op på fabriksgulvene etc. :o(

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails