fredag den 17. december 2010

Overrasket / Surprised

I tirsdags skulle jeg lige ud og hente posten i den lille-bitte postkasse i opgangen.
Postbudet havde fået klemt en stor overraskelse ind, må jeg sige!
Der lå nemlig en pakke fra søde Frida. I pakken fandt jeg opskrift og garn til fine, islandske vanter.
Og jeg, der lige går og mangler nogle nye, varme vanter!
Dét skal være decemberprojekt, når "novemberprojektet" engang bliver færdigt... Tusind tak!

On tuesday I was checking my very small mailbox.
The post man had managed to squeeze in a big surprise!
A package from sweet Frida. I found a pattern and yarn for beautiful, Icelandic mittens.
And right now I actually need new, warm mittens!
They will become my december-project, when my "novemberproject" once finish....
Thank you so much!

5 kommentarer:

  1. Det er da en dejlig gave. Rigtig smukke vanter, og gode farver.

    SvarSlet
  2. Det var en skøn gave. Sikke dejlige farver.

    SvarSlet
  3. Dejlig med sådan en gave...flotte farver der er valgt.

    SvarSlet
  4. Nej noget laekkert garn, fede vanter og skoenne farver. Den garntype har Lydert ogsaa skrevet en del om. Lyder spaendende, og med den fart du har paa faar vi dem snart at se ikk???

    SvarSlet
  5. Uh - det var dejligt!
    Jeg satser på at strikke dem i juleferien.
    Sådan en lille ting MÅ DA KUNNE BLIVE FÆRDIG I DECEMBER!!!!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails