onsdag den 27. august 2014

Når der ikke er børn i nærheden / When there aren't any kids around


5 kommentarer:

  1. Hej Christine, jeg har fulgt din blog i årevis og brugt dine links til andre blogge(ere) uden problemer. Men nu går min iPad på 'podcast' hver gang jeg trykker på en af de blogge som du følger. Har du ændret noget? Det er smsdder ærgerligt for mig, i hvert fald. Hilsen Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen - det var da irriterende! Jeg har ikke ændret noget, men det har blogspot nok. Skal nok lige prøve at kigge på det, om jeg kan gøre noget. Det var pænt at dig at gøre mig opmærksom på det.
      M.v.h.
      Christine

      Slet
    2. Min egen ipad åbner bare en ny side.

      Slet
  2. Hej igen, Christine, det ser ud til at være gået i sig selv igen, heldigvis!! Karen

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails