fredag den 22. august 2014

Hjem / Home

De sidste par dage er jeg langsomt begyndt at føle mig hjemme i den nye lejlighed. Hvorfor tager sådan noget så lang tid?
Måske hjalp det at male vinduerne hvide. Måske hjalp det at komme i tanker om, hvor nogle dvd'er kunne være, så der kom lidt skabsplads. Måske var det mit første bad i det nye, mørke badeværelse der ikke var gjort rent fordi håndværkerne stadig er i gang. Måske er det tiden.
Dejligt er det ihvertfald!

During the last couple of days I slowly started feeling at home in my new apartment. Why does things like that take so long?
Maybe it helped painting the windows white. Maybe it helped remembering where to put some of my dvd's, thus releasing some space in a closet. Maybe it was my very first bath in the new, dark bathroom that hadn't been totally cleaned since it's still being reconstructed. Maybe it's time.
It definitely is nice, though!

8 kommentarer:

  1. Det har da hjulpet mega meget lige at få dem hvide. Det var godt du fik det gjort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er blevet mægtig fint, og jeg er meget glad for at jeg tog mig sammen!

      Slet
  2. Ja det er ikke til at vide, måske det skyldes du har fået mere plads? jeg følte mig hjemme her i mit store hus fra jeg så det 1. gang - men kan stadigt komme på ting jeg ikke ved hvor er

    SvarSlet
  3. Nu du begynder at føle dig hjemme, er det vel på sin plads at sige; Tillykke med din nye lejlighed.
    Det tager altid lidt længere tid at få sjælen med sig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja - det tager forbløffende lang tid virkelig at få sjælen med!

      Slet
  4. Hyggeligt billede.
    Og lige pludselig tænker du slet ikke over, at det er et nyt sted. Så er du bare hjemme. Men det tager tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis. Det hjælper på det. Jeg savner faktisk ikke min gamle lejlighed mere.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails