fredag den 12. september 2014

Surprise!

Tak for alle jeres kommentarer i går. Det var en dejlig fødselsdag!
Jeg blev fejret endnu mere end jeg lige havde planlagt. Mine gæster, nevø+kone+baby, der skulle komme om eftermiddagen og som ville tage kage med, havde også taget nygift niece+mand OG ting til at lave aftensmad med som min gave.
De havde også taget tøj med til at male i, men på det tidspunkt var jeg færdig med at male......
Derfor gik aftenen i fineste selskab med god mad og hygge. (Desuden tabte jeg stort i Mario Party. Det taler vi ikke mere om.)
Jeg fik også strikket lidt. Det kommer I til at se i morgen.

Thank you for the comments yesterday. It was a wonderful birthday!
I was celebrated even more than I had planned. My guests, nephew+wife+baby, who were coming in the afternoon and had asked to bring cake, also brought newly-wedded niece+husband AND stuff for cooking dinner as my gift.
They also brought clothes for painting, but at that point, I was done with the painting.......
So the evening went by in the best company with good food and a nice time. (I also lost big time in Mario Party. Let's not mention that again.)
I also got to knit a little. You'll see that tomorrow.

8 kommentarer:

  1. forsinket tillykke, lyder som en skøn fødselsdag :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - det var en rigtig skøn og meget festlig fødselsdag!

      Slet
  2. Jeg er glad for at høre at du havde en rigtig skøn aften. Vi glæder os til at holde forsinket fødselsdag for dig herovre i Ann Arbor

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt. Jeg glæder mig vildt meget til at se jeres nye lejlighed!

      Slet
  3. et stort, forsinket, til lykke!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Det var da skønne gæster!

    SvarSlet
    Svar
    1. De var helt utroligt søde, og lavede endda den kage, jeg skulle have med på arbejde dagen efter.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails