fredag den 8. juli 2016

Strikketøj på ferie / Knitting on vacation

Ferien med kirken her i Sønderjylland består af foredrag 2 gange om dagen og fællesgrill om aftenen. Resten af dagen fri. Det er utroligt hyggeligt! Der er også god tid til at strikke, og jeg har taget min "Gadebillede" med. Bare for at komme videre.
Så nu er forstykket færdigt! De der flere kilometer retstrik er ikke lige min favorit, men i godt selskab, og især en dag med regnvejr hvor vi hørte "Døden på Nilen" som lydbog (vi mangler 1 time. Der er nu 3 lig men endnu ingen morder. Det er spændende!) gik det faktisk meget godt. Så nu kan jeg komme i gang med ærmerne!

Church-vacation here in Southern Jutland means the days only calls for talks twice a day and barbecue for everyone at dinner-time. It is just great! I have plenty of time for knitting, and I brought my "Gadebillede". Just to get on.
So by now the front is done! These miles of garterstitch is definitely not my favorite thing, but with good company and especially a rainy day we spent listening to "Death on the Nile" as audiobook (we still have 1 hour left. There are 3 bodies but no killer yet. It's exciting!) it went quite well. So now I can start the sleeves!
Fødselsdagsstrømperne til min niece er også kommet i gang. Hun får bi-strømper denne gang, fordi jeg fandt det bi-stribede garn sidst jeg var i Ann Arbor.
De kræver VIRKELIG koncentration, men jeg tror de bliver flotte!

The birthday-socks for my niece have started too. She will get bee-socks this time, since I found the bee-colored yarn when I last visited Ann Arbor.
These REALLY calls for concentration, but I do think they will be very pretty!

2 kommentarer:

  1. De der bi strømper bliver da for fede! Fortsat god camping.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, jeg tror den unge dame vil kunne lide de her strømper....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails