søndag den 30. april 2017

Doctor McStuffins

Lille Frk. T1 fylder snart 3 år. Hun eeeeelsker Doktor McStuffins, som behandler sine syge bamser (nej, jeg havde heller aldrig hørt om det program!) og har omdøbt sit værelse til "Klinikken".
Min kære søster kommer snart til Danmark en tur, og er blevet opfordret til (af mig) at tage noget Doktor McStuffins med fra det store USA til en, der vil blive mere end lykkelig! Jeg havde også opsnuset, at Jo-Ann's har stof med selvsamme Doktor, så der kommer endda stof med!

Little miss T1 will turn 3 very soon. She looooooves Doctor McStuffins, who is treating her sick teddybears (no, I never heard about that show before either!) and named her room "The Clinic".
My dear sister will come to Denmark very soon, and was encouraged (by me) to bring some Doctor McStuffins stuff from the big US to someone who will be over the moon happy! I also discovered that Jo-Ann's has fabric with the very same Doctor, so she is even bringing fabric!
Her var det så, at min plan på en eller anden måde gik galt! For det bliver MIG, der skal sy.....

And this is were my plan somehow went wrong! Because I will be the one sewing......

4 kommentarer:

  1. Ha ha. Så kan du lære ikke at sende "afpresnings videoer" med nuttet 3 årig, der insisterer på at få stof ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg vel så lære..... Men sød var hun!

      Slet
  2. Vi ældre legebørn elsker, når der er et barn, der er vild med noget, vi kan forkæle dem med. Du får nok syet noget smart af stoffet. De piger jeg har forkælet, var vilde med Hoppy og Muffy, vi bestilte fra USA , fik det pakket som gaver, så vi slap for tolden. God fornøjelse Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hoppy og Muffy har jeg heller aldrig hørt om! Jeg har lidt vekslende erfaringer med at bestille fra USA. Det er enormt praktisk at have en søster der tager det med!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails