søndag den 23. april 2017

Næste store projekt? / Next big project?

Jeg har meget svært ved at finde ud af, hvad jeg snart skal gå i gang med til mig selv. Hylden med striktrøjer er fyldt, så det er ikke fordi jeg mangler. Meget.
Selvfølgelig er der nogle sweatre jeg ikke bruger så meget, og som formentlig godt kunne fortsætte deres liv et andet sted, så jeg må vist kigge grundigt på dem.....
En ting, som jeg kunne lave, var min Bohus-sweater. Købt på Fanø for nogle år siden, og dømt til at gå langsomt. På pind 2,5 til voksne går altid langsomt!
Det kunne godt være, for HOLD nu op, den er fin!

I have big difficulties deciding what kind of knitting to start for me. The sweater-shelf is bursting, so it's not that I need anything. A lot.
Of course, I have sweaters that I don't use very much, and which might be happy to continue their lives some other place, so I'll have to look through them thoroughly....
One thing I could med, is my Bohus-sweater. Bought at Fanø a few years back, and deemed to be a slow project. 2.5 mm needles for adults will always be slow!
It might be this one, since WOW, it is pretty!

6 kommentarer:

  1. Den vil jeg glæde mig til at følge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Nu skal den til niecen vist lige blive færdig først, men det er rart at have noget at se frem til!

      Slet
  2. Super smuk trøje. Pind 2 1/2mm eller ej.

    SvarSlet
  3. Gør det! Det bliver spændende at følge med i det projekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må jeg se at komme igang. Må bare lige blive færdig med den hvide....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails