lørdag den 22. april 2017

Carl og mig / Carl and I

Det er nogle lange dage at arbejde i Sverige. Der er nok at tage sig til, togturen er lang, og hver dag har jeg et sølle håb om at være "tidligt" hjemme, så jeg kan nå at se Jimmy Fallon kl. 18.30, hvilket måske sker et par gange om måneden.....
Jeg synes bloggen lider lidt under det. Det er ikke ligefrem blomstrende overskud og masser af strikkerier der trives her, men alligevel holder jeg fast i at skrive hver dag. Bare fordi det er så hyggeligt på en eller anden måde.
Nå. Men på de daglige togture har jeg de sidste måneder haft selskab af Carl. Carl Hamilton. Det svenske svar på James Bond. Jeg er nået til 10. bog af de ialt 13, så der er dejligt mange timer endnu inden det er slut! Lydbøger er så utroligt hyggelige til sådan en togtur, og herlige at se frem til, både når jeg strikker eller når jeg er for træt til at strikke.
Når jeg engang er færdig med lydbøgerne, skal jeg have gang i filmene. Carl er et drabeligt bekendtskab, og jeg kunne godt tænke mig at få billeder på også......
Jeg er stadig glad for at arbejde i Sverige!

Working in Sweden means long days. There is plenty of work to do, the train ride is a long one, and every day, I have this pathetic hope of getting home "early", which means being able to watch Jimmy Fallon at 6.30 p.m., which in reality happens maybe a couple of times a month....
I do think the blog suffers from this. My life is not generating a lot of creativity and excitement right now with plenty of knitting, but still, I continue writing a little every day. Just because I really like it somehow.
Well. On the daily train rides, I've been sitting next to Carl for the past months. Carl Hamilton. The Swedish version of James Bond. I'm on the 10th of the 13 books, so I have plenty of lovely hours to come before it's over! Audio books are just great for commuting, and wonderful looking forward to, both if I knit or if I'm too tired for knitting.
Once I'm done with the audio books, I'll have to watch the movies. Carl is a wonderful but deadly person, and I would love to get some images as well.......
I still love working in Sweden!

6 kommentarer:

  1. It all sounds good Christine :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you - I really try making the train rides as enjoyable as possible!

      Slet
  2. Jeg stiftede først bekendtskab med Carl Hamilton i bøgerne, men filmene er nu også gode. Dog vil jeg - måske som sædvanligt - foretrække bøgerne. Det er så praktisk selv at danne billederne....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg vil også igennem alle bøgerne først. Det er lidt mærkeligt at han bliver spillet af så forskellige skuespillere! Jeg må prøve at få fat på de der film.

      Slet
  3. Lydbøger er da helt geniale til lange togture. Jeg kender kun Hamilton fra tv-serien, hvor det vist var Peter Haber, der var hovedpersonen. De var i hvert fald gode og spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydbøger er geniale! Jeg har aldrig set hverken tv-serie eller film. Men de må være utroligt spændende, for hold op, hvor sker der meget i historierne! Umiddelbart synes jeg, Mikael Persbrandt ser ud som jeg synes Carl skal se ud.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails