fredag den 14. april 2017

I dag / Today

Der er mange ting jeg IKKE skal i dag. Jeg skal ikke på arbejde, jeg behøver faktisk dårligt nok forlade mit hjem, hvis jeg ikke gider.
Til gengæld skal jeg garn- og strikkehygge (omend ikke med plantefarver), jeg skal lave lam i stegeso og håber gevaldigt, at jeg finder noget rosmarin, så den slipper for at blive krydret med lavendel!
Jeg skal også i kirke. I aften. Det bliver en dejlig dag.

There are many things I DON'T have to do today. I'm not going to work, and I hardly need to leave my home if I don't want to.
What I AM doing, will be yarn- and knitting related (although no plant-dyeing), I'm going to make lamb in Römertoph and I do hope I'll find som rosemary, so I won't have to use lavender for spicing!
I'll also go to church. Tonight. It will be a lovely day.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn fridag. Og lam i stegeso må være en dejlig oplevelse. Lam er i det hele taget godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lam er herligt! Det er så dejligt med et par fridage. Jeg kan endda snige mig til en hel dag der ikke inkluderer andre mennesker....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails