tirsdag den 29. maj 2018

Eleanor's body

Jeg har fået lov at blive teststrikker. På denne fine bodystocking med retriller og hulmønster. Man må jo udnytte, at der er babyer i familien, ikke?
En af mine venner har lavet opskriften, og nu glæder jeg mig til at strikke den i størrelse 6-9 måneder. Tænker, lille I kan nå at passe den. Hun er jo sådan 5-6 måneder, så det skulle nok blive fint.

I've got the chance to be a test knitter. Making this pretty body stocking with garter stitch and lace pattern. I have to use the babies in the family, right?
One of my friends did this pattern, and now I can't wait to make the size 6-9 months. I guess little I will fit it. She is 5-6 months old, so it should be find. 
Hun skal jo ikke smelte i den, så jeg vil strikke i Pimabomuld fra CaMaRose. Det er sååååå lækkert.

I don't want her to melt wearing it, so I'm going to use Pima cotton from CaMaRose. It is soooo yummy.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, ikke? Jeg sprang straks til.....

      Slet
  2. Den ser lækker ud. Godt, jeg ikke skal teststrikke noget. Jeg strikker vel omkring 50 masker om dagen lige i øjeblikket. Det er vist for varmt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er godt nok varmt! Jeg strikker mere eller mindre bare i toget lige nu. Men jeg må hellere komme i gang med denne her!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails