tirsdag den 22. maj 2018

Utroligt sundt / Incredibly healthy

Efter at have kigget en masse bomuldsgarn igennem op til flere gange, fandt jeg noget Drops Safran garn som jeg har købt for længe siden. I en flot grøn farve.
Jeg tænkte, at lille L også kunne bruge et par shorts, så jeg er gået i gang med en Davidromper til. Bare fordi den er så sød.
Desuden MÅ farven være meget sund. Den havde ihvertfald nøjagtigt samme farve som min spinat-æble-ananas-citron juice. Hvis ikke det beviser at det er sundt at strikke, ved jeg ikke hvad der gør....

After looking through a lot of cotton yarn several times, I found some Drops Safran yarn that I bought a long time ago. In a beautiful green color.
I figured that little L could also use a pair of shorts, so I started another Davidromper. Just because it's so cute.
Furthermore, this color HAS to be very healthy. It has the exact same color as my spinach-apple-pineapple-lemon juice. If this doesn't proof how healthy it is to knit, then I don't know what does.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails