torsdag den 21. juni 2018

Rester / Leftovers

Hende den lille is-spiser, baby D, er ved at lære at kravle, og det er ved at være lidt tid siden jeg har strikket noget til hende.
Når man begynder at kravle, er det virkelig træls med kjoler som knæene hele tiden sidder fast i, så jeg tænkte at det nok ville være fint med en lille sweater. Desuden havde jeg fundet en pose med rester af Hjerte Roma og de her 3 farver passede i mængde, selv om jeg var en smule i tvivl om farverne ville være gode. Men det ser nu fint nok ud, synes jeg! Ryggen er snart færdig, og så mangler jeg bare resten.

The little ice-cream-eater, baby D, is learning how to crawl, and it has been a while since I knit something for her.
When you start crawling, dresses are really irritating since the knees get stuck in the skirt all the time, so I figured it would be nice with a little sweater. Furthermore, I found a bag with leftovers of "Hjerte Roma", and these 3 colors seemed to be the right amount, although I had some doubts about whether the colors would look nice. But I do think the stripes look great! The back is almost done, and then I just need to knit the rest of it.

4 kommentarer:

  1. Det er da nogle super fine farver, hvordan kunne du være i tvivl omdet?

    SvarSlet
  2. Det er da en sød model, - hvor er du hurtig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg kiggede i lidt bøger og faldt over denne her. Desværre har jeg ikke helt nok garn, men så får ærmerne bare en stribe ekstra. Så længe ærmerne er ens går det jo nok!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails