fredag den 22. juni 2018

Rasmilla

Nå, men jeg var jo i Rasmilla i lørdags. Ikke, at man behøver nogle undskyldninger, men lige præcis nu, da butikken skal lukke, kom jeg i tanker om, at jeg aldrig har købt opskriften til "Viggo". Som er ret fin. 
Så sammen med opskriften købte jeg så garn til 3 Viggo-trøjer. Til de 3 i Jylland. Jeg tror, det bliver fint!

Well, I went to Rasmilla last Saturday. Not, that you need excuses to go there, but right now, since the shop is closing, I got to think of how I never bought the pattern for "Viggo". Which is a really pretty sweater.
So with the pattern, I bought yarn for 3 Viggo-sweaters. For the 3 kids in Jutland. I do think this will be good!
Der var også Rauma Finull. Som er SÅ lækkert. Til halv pris!
Så jeg købte 12 nøgler i forskellige naturfarver som er sådan grønne i det. Det er helt vildt med alle de farver som er forskellige! Jeg tænker, det skal blive til mig. Men altså. Når det har ligget på lager og begynder at vise, hvad det vil, er det jo ikke sikkert den plan holder.

There was also Rauma Finull. Which is SO delicious. And 50% off!
So I bought 12 skeins in different natural colors which are green-ish. It is so amazing with all these different shades of the same color! I think it will become for me. But you know. Once it spend some time in my stash and starts showing what it would like to become, maybe the plan will change. 
Jeg købte også yndlingsgarn i den fineste blå farve. Igen. Til mig. Men vi får se. Når jeg kommer så langt! Og sådan røg årets fine balance, hvor jeg cirka har strikket lige så meget som jeg har købt. Jeg må strikke noget mere! Det bliver dejligt med ferie.

I also bought "yndlingsgarn" in a very pretty blue color. Again. For me. But we'll see. Once I get that far! And with this, this year's fine balance flew out the window, with me knitting about as much as I bought. I need to knit some more! I'm looking forward to my vacation.

6 kommentarer:

  1. Rigtig ærgeligt at Sanne lukker butikken.😭 er så glad for hendes tynde yndlingsgarn... Det er nogle fine garner du har købt og jeg venter spændt på at se "viggo'erne".😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ærgerligt hun lukker! Jeg glæder mig også til at se alle tre Vigggo’er!

      Slet
  2. Åhh så lækkert med altvddt garn! Bliver totalt lykkelig af at se sådan nogle billeder :)
    Og finull fra Rauma er lækkert. Jeg bor jo i Norge så kender det godt, men har faktisk aldrig strikket noget i det. Tænker du det skal være en trøje?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man bliver totalt glad i låget af alle de farver!
      Med det grønne garn tænker jeg at improvisere. Striber og måske noget mønster ind imellem?

      Slet
  3. WOW, - du har godt nok købt dejlige sager. Viggo er en fin opskrift. - og på p 4 går det jo lidt hurtigere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lige præcis! Jeg prøvede at være bare en smule strategisk, for det er virkelig tyndt, det garn.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails