søndag den 3. juni 2018

Forberedelser / Preparations

Næste uge skal jeg til kongres. I Beograd, hvor jeg aldrig har været før!
I går, da jeg sad og skulle forberede foredrag, kom jeg i tanker om, at jeg faktisk også syntes jeg manglede en ny nederdel. Heldigvis har jeg jo mit skab fyldt med stof, og der fandt jeg et fint stykke, købt i Myanmar, og faktisk vasket og klar til brug. Bare for at pynte, købte jeg noget sort blonde at sætte på.

Next week, I'm going on a conference. In Belgrade, where I've never been before!
Yesterday, when trying to prepare my presentation, I realized that I actually would like to have a new skirt. Fortunately, I have my closet filled with fabric, and so I found a pretty piece of fabric, bought in Myanmar, and actually already washed and ready to use. Just to make it look even nicer, I bought some black lace, too. 
Selv om stoffet bare skulle have syet blonden på, sys sammen og have elastik i taljen, tog det alligevel lidt tid. Men det blev faktisk forbløffende godt.

Although I just needed to sew on the lace, sew it together and put elastic band at the waist, it did take a bit of time. But it turned out surprisingly good. 
Så nu har jeg en ny nederdel! Jeg købte også en ny bluse. Synes faktisk, den er pæn, men den er noget gennemsigtig på ryggen, så jeg må lige finde ud af, om det bliver den jeg bruger.

So now I have a new skirt! I also bought a new top. I do like it, but it is kind of transparent on the back, so I just need to find out whether to use it or not. 
Blondekanten ser godt ud, synes jeg.
Hvis bare det gik lige så nemt at lave foredraget færdigt......

I really like how the lace edge ended up looking.
If only my presentation was this easy to finish.......

6 kommentarer:

  1. Den er vildt flot den nederdel! Nu fik jeg også lyst til at sy :)
    Rigtig god tur til Beograd :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ind imellem får man jo lyst til at sy....

      Slet
  2. Wow, den er pæn! Og blusen er rigtig fin til, - den må du da bruge.
    Det er skønt med den slags overspringshandlinger, når man skal lave foredrag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det var et helt perfekt stykke stof til sådan en nederdel. Jeg skulle faktisk ikke lave så meget om.
      Overspringshandling? Ja, det er måske rigtig nok.....

      Slet
  3. Begge dele er fine. Det er godt med overspringshandlinger, Jeg håber du blev færdig med foredraget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er godt på vej med foredraget, men det bliver nok helt klar dernede.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails