tirsdag den 19. juni 2018

Jeg tæller dagene / Counting down

Der er under en uge til jeg har ferie. NØJ, hvor jeg glæder mig!
Mens jeg tæller dage, går hele sygehuset op i fodbold og VM. Altså - mine islandske kolleger er HELT oppe at køre over at de er til VM, og svenskerne går også rimeligt meget op i det. På børneafdelingen hænger der nu et svensk flag og en fodbold for ligesom at vise stemningen.
Det er nu meget hyggeligt, og jeg ville næsten ønske, jeg også gik lidt op i fodbold. Men det gør jeg ikke.

There is less than a week left before my vacation starts. I can't WAIT!
While I'm counting the days, the entire hospital is talking football and world championship. Well - my Icelandic colleagues are TOTALLY excited, and the Swedes are also pretty psyched out about football. In the pediatric department, there is a Swedish flag and a football hanging there to show what's it about.
It is kind of nice, and I almost wish I also had some interest in football. But I don't. 
Jeg tæller også ned ved at købe ting jeg skal have med til USA. Min niece så baby D spise en Sun Lolly, og så fik hun sandelig også lyst til det, så det bliver en nyhed i kufferten. Faxe Kondi er også et nyt must. Det er så tandhvinende sødt, men de kan lide det.
Ih - jeg glæder mig til at besøge min søster og bare nyde det!

I'm also counting down by buying the stuff I'll be bringing to the US. My niece saw baby D eating a Sun Lolly ice cream, which made her want one as well, so this will be a first time in my suitcase. The Faxe Kondi is another new "must". It is so sweet it almost makes your teeth hurt, but they love it.
Oh - I'm looking so much forward to visiting my sister, just hanging out and enjoying life!

2 kommentarer:

  1. Man gad godt lige kigge i den kuffert, - den ligner med garanti ikke nogen andre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - der kommer ihvertfald til at være læsestof, for jeg skal have en del Anders And blade med!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails