fredag den 1. juni 2018

Besøg / Visit

Hende på 4 ville mægtigt gerne besøge mig. Alene. Så da jeg havde et par fridage, kom hun.
Fordi jeg havde fri, havde jeg tid hos frisøren. Hvilket så pludselig blev medbringende et barn. Det har jeg godt nok aldrig prøvet før! Men det gik fint, selv om der var mange undrende spørgsmål. Hun havde nemlig heller aldrig været på slæb til frisøren før.....
Vi spiste pommes frites og is og pandekager. Og vi har en dag til! (Hvor jeg så har bestilt vinduespudser. Jeg har ikke SÅ mange fridage.) Det er så hyggeligt.

The 4 year old would really like to visit me. Alone. So when I had a few days off, she came.
Since it was my days off, I had a time at the hairdresser. Which suddenly included bringing a child. I really never tried that before! But it went well, although she had questions about so many things. She had never been on tow to the hairdresser before, you see....
We had french fries and ice cream and pancakes. And we have another day! (The day the window-cleaner is coming. I don't have THAT many days off.) It is so lovely having her!

6 kommentarer:

  1. Så dejligt, man kan godt se at I hygger Jer :)
    Nu er jeg forresten blevet husejer...lidt vildt...og ja, som du siger meget voksent, ha ha :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med huset! Det ER vildt!

      Slet
    2. Tak skal du have ;-) Det største værelse skal jeg have garn i :-D

      Slet
    3. Det lyder som en god plan!

      Slet
  2. Det er da skønt med besøg, - hun får gode oplevelser med hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så hyggeligt. Nu er hun videre hos sin farfar. Så kan de hygge sig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails