lørdag den 6. april 2019

Et godt lager / A great stash

Jeg har et rigtig godt garnlager. Der er virkelig mange lækre sager, endda mange flere, end jeg lige var klar over! Der bliver ved med at dukke garn op hist og pist, og jeg er begyndt at overveje, om jeg skal have det lidt mere fremme når jeg er flyttet. Bare, så jeg ligesom kan huske hvad jeg har!
Nå. Men der er jo en baby lige på trapperne, og jeg har faktisk noget mælkegarn tilbage.
Måske når jeg ikke meget, men lillesøster skal ihvertfald have noget i mælkegarn. Desværre kan man ikke købe det mere. Det er ellers sååååå lækkert.

I have a really great stash. Lots of nice stuff, even more kinds of yarn than what I remembered! Yarn keeps appearing here and there, and I've started thinking about whether I should keep it more visible when I moved. Just to make me remember what I have!
Well. There is a baby coming very soon, and actually I have some milk yarn left.
Maybe I won't be knitting a lot, but this baby sister will have something made from milk yarn. Unfortunately, it can't be bought anymore. It''s soooooo nice.

2 kommentarer:

  1. Hvad med at indrette et af værelserne i dit nye hus til et garnpatadis 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du. Det er lige før jeg er begyndt at overveje det!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails