tirsdag den 9. april 2019

Mælkegarn / Milk yarn

Jeg fandt en opskrift på noget baby-tøj til at strikke i mælkegarnet. Jeg tror ikke, min niece har bogen med dette mønster, og jeg tror egentlig heller ikke hun har set modellen.
Så det må blive en overraskelse! Også selv om det nu er vist frem her.
Det bliver ihvertfald meget, meget blødt, og så er jeg spændt på, om de kan lide det...... (og på, om der er nok garn!)
Jeg kan afsløre så meget, at det er strikket på pind 3.

I found a pattern for some baby clothes to make from the milk yarn. I don't think my niece has the book with this pattern, and I actually don't think she even knows the model.
So it will be a surprise! Even though it's been shown here.
It will definitely be very, very soft, and I'm very excited if they like it..... (and whether there will be enough yarn!)
I can reveal, though, that I knit using size 3 mm needles.

2 kommentarer:

  1. Det er et rigtig sødt og enkelt mønster. Spændende, hvad det er?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det er jo spændende! Noget til en pige, ihvertfald.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails