tirsdag den 16. april 2019

Tant Hulda - what's not to like

I Lund, lige mellem Domkirken og stationen, ligger der en fantastisk fin garnbutik. Helt sikkert min favoritbutik i Lund.
Det er ikke ofte, der er åbent når jeg går forbi, og det er vist meget godt. Jeg har meget, meget svært ved at gå derind uden at købe noget.....
Jeg HAR været derinde en del gange, må jeg jo så indrømme.

In Lund, right in the middle between the Cathedral and the station, there is an amazing yarn shop. By far my favorite yarn shop in Lund.
Most of the time, it's closed when I pass, and it's all for the best. I have a really, really hard time entering this shop without buying anything.....
I DID visit quite a few times, if I have to be completely honest.
Butikken har mange ting. Virkelig lækkert garn af mange slags. Også noget, jeg ikke har set andre steder. Jeg har for eksempel købt nogle fine gaver derinde!
Butikken har også en del fint tøj i gammel stil. Rigtig fint, hvis du er til sådan noget.

The shop has a lot of things. Really great yarn of many types. Even some yarns that I haven't seen in other places. For instance, I bought some really nice presents in there!
The shop also has pretty vintage style clothes. Really nice, if you like this sort of things.
Og så er der jo lige det helt specielle, som faktisk nogle gange trækker ret meget mere end garnet: Tant Hulda har beccadesign øreringe. Åh, hvor jeg bare ELSKER de øreringe!
Der er lige kommet nye med garnnøgler. Jeg må altså snart derind igen......

And then there is the special stuff, which sometimes makes me go there, even if I don't need yarn:
Tant Hulda has the beccadesign earrings. Oh, how I LOVE those earrings!
Right now, the shop has new ones with yarn balls. I need to visit again soon........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails