torsdag den 4. april 2019

Garn er perfekt! / Yarn is perfect!

I denne uge har jeg nogle dage hjemme til at pakke og sådan. Det var så dejligt da jeg kom hjem tirsdag morgen. Pludselig kunne jeg virkelig mærke at jeg var træt, så tirsdag nåede jeg ikke meget mere end at have gæster om aftenen.
Jeg fortalte mine gæster, at jeg har en ide om, at så snart jeg er flyttet, så får jeg masser af tid. Hold op, som de grinede!
Men nu vokser stakken af flyttekasser igen. Jeg har fundet ud af, at det er virkelig smart med garn - når kassen med bøger/køkkenting/tunge ting er tung nok, så fylder man bare resten af pladsen med garn......
Det er sandelig heldigt, at jeg har så meget!

This week, I have some days at home for packing and stuff. I just loved coming home on Tuesday morning. Suddenly, I felt how tired I was, and on Tuesday, I didn't get around doing much. Except having guests in the evening.
I told my guests about my expectations, that as soon as I moved, I'll have all the time in the world. Oh, how they laughed!
So now the stack of boxes is growing again. I discovered how smart it is with the yarn - when the box of books/kitchenware/heavy stuff is heavy enough, you just fill the rest of the box with yarn......
I'm very lucky to have a lot of yarn!

2 kommentarer:

  1. God ide. Så bliver kassen fyldt op.
    Du må ud at investere i mere garn, hvis du ikke har nok.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - der bliver ved med at dukke noget op, så jeg behøver vist ikke købe mere.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails