lørdag den 14. september 2019

Ikke helt / Not quite

Nå. Jeg nåede ikke helt at blive færdig med strømperne til i går aftes! Jeg har strikket alt jeg kunne denne uge. Siddet hjemme hele aftenen og strikket og set tv, strikket i toget, og såmænd også til fødselsdagen i går. Alligevel nåede jeg det ikke helt.
Det er et helt vildt flot mønster, og jeg glæder mig til at vise jer dem i morgen. For nu MÅ de da snart være færdige!

Well. I didn't get around finishing the socks for last night! I knit all I could this week. Been sitting at home all night, knitting and watching tv, knit on the train, and even at the birthday yesterday. Still, I didn't quite make it.
The pattern is extremely beautiful, and I'm looking forward to showing off tomorrow. Because now the MUST be done soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails