tirsdag den 24. september 2019

Jeg elsker Wollmeise! / I love Wollmeise!

Det er jo nok ingen hemmelighed at jeg elsker Wollmeise? Det var det eneste jeg virkelig ville have på Fanø. Altså - hvor ofte får man lov at se en bod fuld af Wollmeise?
Der var små bundter garn. Det er helt vildt, så mange nuancer der er af hver farve!

I guess it's no secret how I love Wollmeise? Actually, it's the only thing I really wanted at Fanø. To be honest - how often do you get to see a shop of only Wollmeise?
There were small skeins of yarn. It's amazing, how many shades there are of every color!
Der var også de lidt større nøgler. Igen - farverne er så fantastiske!
Det er virkelig fedt bare at stå og kigge igennem alle bundterne og finde de farver man kan lide. Især med de store bundter lace-garn! Uha, der var mange!

There were also the slightly bigger skeins. Again - the colors are so amazing!
I just love standing there, looking through all the skeins, finding the colors you like. Especially looking through the big lace-skeins! Oh, there were so many!
Selvfølgelig købte jeg noget. Der er ved at være lidt lavvande i strømpegarnskassen, især når det gælder lidt mere maskuline farver. Så de her kom med hjem.
Og ja - den lyserøde er måske ikke specielt maskulin, men jeg kender andre, som virkelig vil sætte pris på den.

Of course I bought some. My sock yarn box is running low, especially in the more masculine colors. So these came back home.
And yes - the pink one may not be very masculine, but I know some others who are really going to appreciate it!
Der kom også lace med hjem. Uuuuuuuuh, så fint! Det blev til 2 nøgler "Fern" og 1 nøgle "Harmonista nr. 52". Der er nok af det grønne til en bluse. Den røde er bare så fin, og jeg tror helt sikkert jeg har noget, det kan sættes sammen med.
Jeg var heldig at købe 2 nøgler mere. Til 2 venner. Det værste var næsten, da ham jeg skulle betale til, syntes jeg havde meget. Altså - seriøst? Man kan da næsten kun købe for lidt!

I also brought back home some lace. Ooooooh, so pretty! I ended up with 2 skeins of "Fern" and 1 skein of "Harmonista nr. 52". There is enough green to make a sweater. The red is just so pretty, and I am quite sure that I have something it will go well with.
I had the luck to buy another 2 skeins. For 2 friends. The worst part would be when the guy I was buying from, said that I had "a lot". Well. Seriously? You can only buy too little of this!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails