fredag den 27. september 2019

Magnolia er ikke død / Magnolia didn't die

Jeg er kommet i gang med sweateren til mig selv igen. Efter mange, lange, kedelige centimeter er jeg endelig kommet i gang med hulmønsteret! Det føles SÅ godt!
Ikke, at det er sådan superspændende. Det mest spændende er faktisk, hvor meget garn jeg har og hvor jeg har lagt det efter flytningen. Men det bliver såååå pænt, og det bliver bare den dejligste sweater til efteråret!

Once more, I started working on the sweater for me again. After so many boring centimers, I've finally started the lace pattern. Feels so good!
Not, that it's like very exciting. The most exciting part is actually how much yarn I have, and where I put it after moving. But it looks sooooo pretty, and I'm sure this will be the best sweater to wear this fall!

2 kommentarer:

  1. Hvor jeg kender det, jeg har stadig garn jeg ikke kan finde efter flytning. Gav jeg det væk eller ligger det i en plast boxet eller andet sted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk, jeg fandt det, og der er heldigvis rigeligt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails