søndag den 22. september 2019

Lige, hvad jeg trængte til / Just what I needed

Efter en meget, meget lang fredag, som startede kl. 04 og kom med helt absurd meget togkaos, hele dagen, kom jeg endelig til Esbjerg omkring midnat. 
Det var meget, meget dejligt at se skiltet til Fanø og vide, at jeg snart kunne sejle over og få det ventede glas rødvin. Jeg tror, sejlturen gik godt, fordi fredag teknisk set var slut da jeg kom så langt.

After a very, very long Friday, that started at 4 a.m. and came with a crazy amount of train chaos, all day, I finally arrived to Esbjerg around midnight. 
 It was very, very lovely seeing the sign to Fanø, knowing that I would soon be sailing over there to have the long awaited glass of redwine. I do think sailing went well, because technically, Friday was over at that time.
Og SÅ kan det da ellers nok være, at lørdag blev hyggelig! Mit vigtigste mål var at købe Wollmeise og iøvrigt ikke købe for meget.
HA HA HA HA!
Altså - Wollmeise fik jeg. Og alt muligt andet, selvfølgelig. Dette helt utroligt fine bundt garn faldt jeg pladask for. Der gik straks sport i at finde noget der kan strikkes sammen med, for 750 meter kommer man ellers ikke langt med til en sweater! Det bliver sjovt at komme hjem og eksperimentere.

But THEN Saturday turned out to be a very nice day! My main goal was to buy Wollmeise and apart from that, not buy too much.
HA HA HA!
Well - I got Wollmeise. And lots of other stuff, of course. I fell in love with this incredibly Beautiful skein of yarn, and soon everything was about finding something to knit together with this, since 750 meters won't make a very large sweater! It will be fun to come home to do experiments! 
I Fanø-hallen kunne man få sat et Fanø-tørklæde rigtigt på af disse smukke kvinder i Fanø-dragter.
Det så faktisk ikke helt nemt ud……
Det blev så historien for i dag. Der skal nok komme mere, når jeg er hjemme igen.

In the Fanø hall, you could have a Fanø scarf put on the right way by one of these beautiful women wearing Fanø dresses. It looked far from easy…..
So this is the story for today. There will be more, when I get back home again.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja - det bliver virkelig sjovt at se, hvordan det bliver at blande det med noget andet!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails