torsdag den 16. januar 2020

Årets første garn / First yarn this year

I starten af december spurgte min niece, om jeg vil hækle nogle ting til en sangkuffert. En elefant og et får og eventuelt nogle aber.
Her i weekenden kom jeg så langt at jeg begyndte at tænke på det og fandt ud af, at jeg ikke havde noget gråt bomuldsgarn. For elefanter skal da være grå, ikke? Heldigvis var der gråt garn i Netto. OG en hæklebog med en sød elefant. Nu skal jeg bare i gang.....

In the beginning of December, my niece asked me for some stuff for a song-suitcase (a small suitcase with crochet figures from child-songs). An elephant and a sheep and maybe some monkeys.
This weekend, I got around thinking about it and discovered that I don't have grey cotton yarn. Because elephants need to be grey, right? Fortunately, I found grey yarn in the discount supermarket. AND a pattern book with a cute elephant. So now I just need to get started.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails