fredag den 24. januar 2020

Lyserøde sko / Pink shoes

Mine gamle sko var blevet virkelig slidte, og jeg skulle have nye. Da jeg købte de her, havde jeg et par dage før fået at vide, at endnu en kollega skal flytte til Island.
Og så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne købe de her virkelig fine sko istedet for at vælge nogle mindre iøjnefaldende. Fordi - hvad hjælper det at have pæne, kedelige, neutrale sko når alle ens bedste kolleger alligevel flytter langt væk?
Nu kan jeg da kigge ned på mine fødder og blive glad, i det mindste!

My old shoes were really worn out, and I needed new ones. When I bought these, I had been told a few days before that another of my colleagues is moving to Iceland.
Then I thought that I might as well buy these really nice shoes instead of picking some less eye catching shoes. Since - you know - what does it even help buying nice, boring, neutral shoes when all your best colleagues move so far away?
So now I can at least look down at my feet and get happy!

2 kommentarer:

  1. Perfekt konklusion!!!
    Megafede sko - og hvad godt gør pæne, neutrale sko overhovedet????

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Som min kollega sagde "Så kan du græde på skoene?"

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails