tirsdag den 7. januar 2020

Min nevøs sweater / My nephews sweater

Jeg er virkelig kommet i gang med sweateren til min nevø på 20. Han valgte jo en kombination af 2 mønstre, efter at han meget sødt havde siddet og kigget en hel stak bøger igennem. Jeg er faktisk imponeret. Både over at han gad, og over hvor god smag han har i strikkemønstre.
Sweateren bliver en kombination af de her: Dæxel nummer 4 af Marianne Isager og mønsteret "Okker" fra Annette Danielsen. Jeg strikker i dobbelt Arwetta på pind 4,5, og jeg synes det bliver vildt flot. I får snart lov at se et ærme.

I really got the sweater for my 20 year old nephew started. He chose a combination of 2 different patterns, after he very nicely sat and looked through a pile of books. I'm actually quite impressed. Not only did he actually do it, but he also has a great taste in patterns.
The sweater will be a combination of these 2: "Dæxel" number 4 by Marianne Isager and the pattern "Okker" by Annette Danielsen. I use Arwetta held double on size 4.5 mm needles, and I do think it looks really good. You'll get to see a sleeve soon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails