torsdag den 23. januar 2020

Så kom jeg så langt / Then I got this far

Jeg har strikket videre på sweateren når jeg har været hjemme om aftenen. Det har virket! Nu er kroppen så lang, at jeg skal gøre klar til bærestykket meget snart.
Det bliver virkelig dejligt. Og besværligt. Det er altid svært når man pludselig har så mange masker på pinden, men til gengæld bliver der så færre og færre. Glæder mig SÅ meget til at blive færdig! Snart!

I continued knitting on the sweater when I've been at home in the evening. It worked! By now, the body is so long that I need to prepare for the yoke very soon.
It's going to be great. And difficult. It's always hard suddenly having this many stitches on the needles, but then it will become fewer and fewer. I just can't WAIT to get done! Soon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails