torsdag den 30. januar 2020

Viden og følelser / Knowledge and feelings

Det GÅR jo fint, faktisk. Men mand, hvor er det bare KEDELIGT at strikke bærestykke i starten! Det føles helt uendeligt, selv om jeg egentlig godt ved, at jeg næsten er færdig. Det sidste stykke kommer ikke til at tage så lang tid.
Til gengæld fylder sweateren meget, når jeg nu tager den med i toget for at blive færdig.
Men den bliver flot!!!!!!! Glæder mig til den er klar.....

It IS going well. But man, how BORING it is to start knitting a yoke! It feels never-ending, although I know that I'm actually almost done. The last bit of the yoke will be really fast to knit compared to the rest of it.
And then the sweater takes a lot of space when I'll bring it on the train in order to get done.
But it will be so beautiful!!!!! Can't wait to get it done......

6 kommentarer:

  1. Hej,
    Jeg kan ikke finde en email til dig, så derfor skriver jeg her :)
    Jeg leder efter en opskrift på en Minnie Mouse bluse som min mor strikkede for ca. 35 år siden til min datter. Den er lyserød med Minnie i sort/hvid og farvet sløjfe. Har jo set du er "lidt" Disney fan, så måske du kan hjælpe?
    På forhånd tusind tak.
    Anett / email: birkenfeldt@me.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa - det ved jeg godt nok ikke, desværre! Det er temmelig tilfældigt hvilke gamle opskrifter jeg har. Hvis jeg havde set en opskrift med Minnie Mouse, tror jeg temmelig sikkert jeg havde gemt den. Også for 35 år siden....

      Slet
  2. Det varer ikke længe før den er færdig, jeg kender godt den følelses af utålmodighed. Den bliver fin, jeg glæder mig til at se den færdigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg glæder mig også VIRKELIG meget!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails