lørdag den 10. oktober 2020

Efterår / Fall

I går aftes tog jeg hjem, virkelig træt, men med udsigt til en uges ferie! Man kan sige, at det var jo ikke så længe siden jeg havde fri, men jeg har overhovedet ikke brugt mine feriedage for i år, og som det hele er på arbejde lige nu, har jeg virkelig, virkelig brug for at holde fri. 
Der var så mange ting jeg kunne have lavet. I en normal verden havde jeg nok taget det første fly til USA i dag, men nu er det jo ikke normalt. Til gengæld skal jeg lave andre hyggelige ting. Ses med venner, hygge med forskellige dele af familien og forhåbentlig til 3 års fødselsdag (hvis det kan passes ind i barnets families planlægning!), så det skal nok blive godt. 
Det er dejligt at have fri.

Last night I went home, really tired, but starting a week of vacation! You can argue that I was off from work not too long ago, but I have by no means used all my vacation days this year, and the way things are at work right now, I really, really need some time off. 
There are so many things I could have done. In a normal world, I would probably have taken the first plane to the US today, but nothing is normal. But then I have a lot of other nice things planned. Meeting friends, seeing different parts of the family, and hopefully go for a 3 year celebration (if there is room in the planning of the family of the child!), so I'm sure it will be good. 
It's lovely being off from work. 

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at have fri og fornemmelsen af,bare at tage dagene som de kommer, er skøn.
    Rigtig dejlig ferie til dig.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Nu har jeg jo ikke kunnet lade være med at planlægge noget. Jeg er ret håbløs til IKKE at lave aftaler om alt muligt!
      Men ja, det er virkelig dejligt ikke at skulle tidligt op på arbejde.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails