lørdag den 17. oktober 2020

Første gang / First time

I går prøvede jeg noget helt nyt. Vesten til min niece skulle nemlig have syede (italienske) aflukninger, og det HAR jeg virkelig ikke prøvet før!
Det var virkelig nemt at lære, men det tager sååååååå lang tid.......... Til gengæld bliver kanten virkelig fantastisk fin og elastisk og fast, og det ligner en million. Til min store overraskelse fik jeg faktisk lavet alle kanter allerede i går, og vesten ligger lige nu i vaskemaskinen. Den er blevet rigtig god og jeg glæder mig til at vise den.

Yesterday, I tried something completely new. The vest for my niece needed sewn tubular bind-offs, and I really NEVER tried that before!
It was so easy to learn, but it takes forever........ The result was a really beautiful, elastic and firm edge, and it looks like a million dollars. To my big surprise, I actually did finish all edges yesterday, and right now, the vest is in the washing machine. It turned out really good and I'm looking forward to showing it here. 

2 kommentarer:

  1. Synes også den lukning tager tid og er fantastisk. Der er også noget meditativt i den, når man først er kommet i gang, yderst tilfredsstillende resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, meget tilfredsstillende! Da jeg først kom ind i metoden kunne jeg også gøre det en lille smule hurtigere. Det var rart.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails