tirsdag den 27. oktober 2020

Utroligt langsommeligt / Incredibly slow

De der strømper som jeg troede lige skulle være færdige sådan i weekenden? De er åbenbart IKKE til hurtige løsninger. Først ville hælen overhovedet ikke som jeg ville, og bagefter fandt jeg så ud af, at man ikke "lige" hækler lodrette striber til tern. Slet ikke i strømper.......

Those socks that I actually thought would get done this weekend? Seems like they really DON'T like quick solutions. First, the heel didn't at all cooperate, and then afterwards I discovered that crocheting vertical stripes for squares is not easily done. Especially in socks.......
Til gengæld bliver det rigtig fint. Engang. Forhåbentlig inden næste weekend, for jeg tror faktisk at de her strømper skal være en del af en gave. Jeg er heldigvis så stædig at jeg nok skal få det ordnet!

But then this will look so good. At some point. Hopefully before next weekend, because I do think these socks will be part of a gift. Fortunately, I'm so stubborn that I will fix this!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails