tirsdag den 13. oktober 2020

Pumpkin spice latte

Den der ferie, ikke? I går havde jeg et videomøde kl. 15-17 og skulle på fin restaurant 17.30 inde i byen, så jeg skulle finde en café med internet så jeg kunne nå det hele. 
Den første café var fuld af mennesker, så derfor havnede jeg på Starbucks og fik lov at smage årets Pumpkin Spice Latte. Alt for sød og kæmpestor, men det var så dejligt! 
At videomødet så var færdigt allerede kl. 16 gjorde jo ikke noget. Jeg behøver heller ikke flere af de der Pumpkin Spice før til næste år......

The vacation, you know? Yesterday, I had a video-meeting at 3-5 p.m. and was going on a fancy restaurant at 5.30 p.m. in the city centre, so I had to find a café with internet to do everything. 
The first café was full already, so I ended up at Starbucks and got to taste this years first Pumpkin Spice Latte. Far too sweet and huge, but it was so nice!
The video meeting was actually done by 4 p.m., but that was fine. I don't need any more of those Pumpkin Spice Latte until next year...........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails