lørdag den 20. februar 2021

Begge ærmer / Both sleeves

Det går ret langsomt med min egen DNA sweater. Må jeg med skam erkende. Men denne gang lagde jeg også ud med ærmerne, og igen er jeg glad for at jeg gjorde det. Ærmer er bare SÅ kedelige at strikke når man allerede har strikket alt det andet, og på en eller anden måde føles det bare så meget bedre når de er færdige. Som om man har snydt en lille smule.......
Opskriften er jo i gang med at blive redigeret, så jeg har selv ændret lidt på maskeantal, udtagninger og indtagninger. Forstykke og ryg skal jo også lige modificeres så de passer til. Men jeg glæder mig helt vildt til at få den lavet! Min sweaterbunke er krympet her på det sidste, og der er flere som trænger til at blive skiftet ud.

My own DNA sweater is growing very slowly. I am a bit ashamed. But this time, I also set off by making the sleeves, and once more, I'm happy I did it. Sleeves are just SO boring to knit once you knit everything else, and somehow it just feels so much better if they are already finished. Just like if you cheated a little bit.....
The pattern is a work in progress, and so I've changed a bit on the stitch number, increases and decreases. The front and back also needs to be modified so they fit. But I'm looking so much forward to getting this done! My pile of sweaters has shrunk a bit lately, and there are more of them that need to be switched to new ones. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails