torsdag den 4. februar 2021

Houston, we have a problem

Pludselig har mine yndlingsstrømper åbenbart taget en fælles beslutning om at nok er nok. Det er ellers kun 5,5 år siden jeg købte garnet af nogle MEGET skrappe russiske damer i Chicago. Til overpris. I går var det et andet par strømper som pludselig viste sig at være temmelig tyndslidte nedenunder. 
Så jeg tror jeg skal have syet nogle maskesting og forstærker de stakkels strømper. Jeg gør det EN gang. Næste gang ryger de ud. Må hellere lige få planlagt et par strømper eller mere til mig selv i år. OG blive bedre til at bruge de strømper som ikke er mine yndlings, så de også kan blive slidt!

Suddenly, my favorite socks apparently in common made a decision that enough is enough. Actually, it's only 5.5 years since I bought this yarn from some VERY tough Russian ladies in Chicago. Overpriced. Yesterday, another pair of socks turned out to be worn very thin underneath. 
So I do think I'll have to sew some stitches and make the poor socks stronger. I'll do it ONCE. Next time, it's out. I guess it would be wise to plan a pair of socks or more for me this year. AND work on using the socks that are not my favorites, so they can also get worn out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails