fredag den 1. oktober 2021

Blødt og varmt / Soft and warm

Fætter M skal snart være storebror, og jeg har strikket noget til babyen. Men jeg synes faktisk også han skal have noget, for jeg tror ikke det bliver sjovt for ham at skulle dele sin mor med en baby lige pludselig. Så altså - noget nemt og hurtigt, blødt og varmt. Det blev dobbelt Yaku garn og jeg endte med Raja mønsteret som jeg har strikket flere gange før. Det er rigtig pænt. 

Cousin M is a soon-to-be big brother, and I've knit for the baby. But I did think that he should also have something, since I'm quite convinced he won't think it fun having to share his mother with a baby all of a sudden. So, you know - something easy and fast, soft and warm. I ended up with double Yaku yarn, and the Raja pattern that I've made several times before. It's really nice. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails