torsdag den 28. oktober 2021

En masse superwash / A lot of superwash

Jeg skal have strikket nogle ting som bedst fungerer med superwash garn. Dels sweateren til Daisy, dels har jeg for længe siden lovet vores sekretær strømper som siden er blevet til et løfte om vanter med katte. Fordi hun elsker katte, og jeg tænkte at det måske var lidt sjovere end pludselig at begynde at kaste strømper op.....
Så her er der kandidater. Wollmeise og noget fra Sandnes. Begge dele smukke og bløde. Jeg kommer ikke til at kede mig.....

I am going to knit some stuff that will work better with superwash yarn. The sweater for Daisy is one, and then long ago I promised our secretary socks that then turned into a promise of mittens with cats. Because she loves cats, and I figured it might be a bit more fun than just suddenly starting vomiting socks. 
So here are the candidates. Wollmeise and some Sandnes yarn. Both beautiful and soft. I won't be bored.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails