søndag den 31. oktober 2021

Hygge

I går skulle jeg have været til fødselsdag som dog blev aflyst pga. en begravelse. Eftersom jeg allerede havde tænkt der skulle ske noget, endte det med jeg inviterede de her med forældre på aftensmad. De kom nemlig heller ikke til fødselsdag!
De kunne mægtig godt lide mine sjaler. Og hende på 4 fandt garn som jeg skulle strikke sjal til hende af, fordi hendes storesøster havde hugget alle de andre sjaler......

Yesterday, I was supposed to go to a birthday, which was cancelled because of a funeral. Since I'd already planned on something happening, I invited these girls and their parents for dinner. They were also supposed to go to the cancelled birthday!
They really liked my shawls. And the 4 year old found yarn that I was supposed to knit a shawl with for her, because her big sister had taken all the other shawls.....
Vi nåede at sidde oppe i "biblioteket" hvor den ene lavede perler og den anden kiggede i en "Legend of Zelda" bog. JEG troede jeg skulle kigge i en strikkebog. Nåede da også at tage en ned fra hylden.....
Det blev lidt forvirring da jeg spurgte om hun ville kigge i "Twilight Princess" bogen? Åbenbart er et af Zelda spillene opkaldt efter en My Little Pony.........
Jeg bliver mere og mere glad for det rum - det er bare top-hyggeligt derinde!

We also got around sitting in the "library", with one playing with beads, and the other one looking through a "Legend of Zelda" book. I did think I was going to look in a knitting book and got one down..
There was a bit of confusion when I asked her if she wanted the "Twilight Princess" book? Apparently, one of the Zelda games is named after a My Little Pony......
I like that room more and more - it's just so cozy!
Vi nåede også over til Flyvergrillen. Trods meget trætte ben som næsten ikke kunne gå (men udmærket kunne klatre!). 
Det var vildt hyggeligt at se dem igen! Der er så meget familie jeg ikke har nået at se længe. Håber, der snart bliver mere plads til at se og besøge familie også.

We also went to Flyvergrillen. In spite of very tired legs that could barely walk (but had no trouble climbing!)
I just loved seeing them again! There is so much of the family that I haven't seen for a long time. I do hope I will have more time for seeing and visiting family also.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails